Blogs & artikelen

Hoe kan ik optimaliseren op Voice Search?

Voice Search: het is één van de grootste online trends op het moment. Sterker nog, uit onderzoek (van marktonderzoekbureau Team Vier) blijkt dat al bijna 50% van de 18- tot 34-jarigen in Nederland weleens gebruik maakt van een Voice Assistent. Via Google Assistent of...
Hoe kom ik hoger in Google? 7 SEO tips!

Hoe kom ik hoger in Google? 7 SEO tips!

Hoe Google exact bepaalt in welke volgorde hij de organische zoekresultaten plaatst weet niemand. Sterker nog: dit weet alleen het algoritme van Google zelf. Dus zelfs de mensen die bij Google werken zijn niet volledig op de hoogte van de manier waarop de zoekmachine...

Blog | Waarom is bloggen belangrijk?

Blog | Waarom is bloggen belangrijk?

Bloggen is een langdurig proces welke ervoor zorgt dat jouw merk relevanter wordt. Ook zorgt een blog ervoor dat jouw website hoger komt in zoekmachines zoals Google. Daarnaast bouw je een bepaalde status op. Dit noem ik graag de ‘expert’ status. Je bouwt autoriteit...

Zó haal je het maximaal bereik op LinkedIn

Zó haal je het maximaal bereik op LinkedIn

Herken je dit? Je hebt een interessante mededeling, een artikel geschreven of een leuke bijdrage bedacht die je wilt delen op LinkedIn. Je bent enthousiast, dus je typt jouw bericht en plaatst hem direct op jouw tijdlijn. Vervolgens wacht je af op reacties, maar tot...

Instagram inzetten voor zakelijk gebruik: 5 tips!

Instagram inzetten voor zakelijk gebruik: 5 tips!

Uit cijfers blijkt dat we in 2020 met zijn allen meer gebruik zijn gaan maken van social media. De meest stijgende lijn zit in het Instagramgebruik. We kunnen dus wel stellen dat het inzetten van een social media strategie steeds belangrijker wordt. Vaak krijg ik nog...

Wat zijn long tail zoekopdrachten?

Wat zijn long tail zoekopdrachten?

Als jij een zoekopdracht intikt in Google, uit hoeveel woorden bestaat deze dan? Dat kunnen 1, 2 of 3 woorden zijn, maar ook hele zinnen. Logischerwijs zou je denken dat een aantal woorden genoeg zijn. Toch zien we dat ruim 70% van de mensen meer dan 4 woorden...

Laaghangend SEO-fruit

Laaghangend SEO-fruit

Laaghangend SEO fruit klinkt een beetje gek. Maar als je hier slim gebruik van maakt, is het een goedkope en snelle manier om organisch meer bezoeken te genereren. Wat is laaghangend SEO-fruit? De term laaghangend fruit kennen we allemaal wel. Dit betekent letterlijk...

Organische vindbaarheid verhogen

Organische vindbaarheid verhogen

Ieder bedrijf wil met haar website goed opgepikt worden door zoekmachines, zoals Google. Zoekmachines kunnen jouw website oppikken via betaalde resultaten, maar ook via organische resultaten. Wil je jouw organische vindbaarheid verhogen? Wij vertellen je in deze blog...

Waar kun je nieuwsbrieven voor gebruiken?

Waar kun je nieuwsbrieven voor gebruiken?

Een nieuwsbrief; wat moet je ermee? Niet iedereen is even gek op de nieuwsbrief. Als je hem te vaak stuurt heb je het risico om in de spambox of prullenbak te belanden. Dat wil je natuurlijk niet. Daarom is het belangrijk dat je tijdens het schrijven van je...

5 geweldige voorbeelden van content

5 geweldige voorbeelden van content

Content in alle vormen en maten Zoals in de blog 'het belang van content' al genoemd wordt, zijn er superveel vormen van content. Zo zit er veel verschil tussen content, maar ook voor welke doelgroep je content bedoeld is. Zo zullen er weinig vrouwen zijn welke de...

Het belang van content

Het belang van content

Een introductie in content Een lege webpagina of een sociaal medium waar niks op staat. Zie je het al voor je? Alles wat er op een website of social staat, is content. Kortom, content is inhoud. Er zijn verschillende vormen van content. Het zijn er zo veel, dat je er...